Το 1972, η πτήση 101 των Ανατολικών Αερογραμμών έπεσε σε ένα βάλτο στη Φλόριντα, σκοτώνοντας 101 ανθρώπους. Ανάμεσα τους και τους 2 πιλότους, τον Bob Loft και τον Don Repo.
Πρέπει να αναφέρω ότι πριν την συντριβή ο Repo είχε κατέβει σε ένα μικρό θάλαμο (hellhole τον ονόμαζαν), ακριβώς κάτω από την καμπίνα, προκειμένου να ελέγξει γιατί το αεροσκάφος έχανε ύψος. Από εκείνη την ημέρα και έπειτα, πολλές μαρτυρίες αναφέρουν τους δυο αυτούς πιλότους, να εμφανίζονται πάντα στο συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Ενώ ένα L-1011 ήταν έτοιμο για απογείωση, και ο μηχανικός πτήσης ολοκλήρωνε τον καθιερωμένο έλεγχο,ακούστηκε η φωνή του Repo: “δεν χρειάζεται να κάνεις δεύτερο έλεγχο, τον έχω κάνει εγώ”. Να σημειωθεί ότι το πλήθος των μαρτυριών προέρχεται από άτομα σε εξαιρετικά καίριες θέσεις – πιλότους, αξιωματικούς, ακόμα και από τον ίδιο τον αντιπρόεδρο των Ανατολικών Αερογραμμών ο όποιος μάλιστα πέρασε πάνω από μίση ώρα μιλώντας με τον Loft, νομίζοντας αρχικά ότι ήταν ο δικός του κυβερνήτης! Μια άλλη περίπτωση ο Loft εμφανίστηκε μέσα στο αεροσκάφος μπροστά σε δεκάδες επιβάτες, προκαλώντας τέτοιο πανικό, ώστε η πτήση ακυρώθηκε… λίγο αργότερα πολλοί αναγνώρισαν τον Loft από φωτογραφίες. Αποδείχτηκε βλάβη στα υδραυλικά συστήματα του αεροσκάφους, που ίσως να είχε αποβεί μοιραία στους επιβάτες… άμα η πτήση αυτή γινόταν… Άλλη φορά μια αεροσυνοδός είδε το πρόσωπο του Repo σε ένα φούρνο της μικρής κουζίνας του αεροπλάνου. Κάλεσε τον μηχανικό, ο οποίος παλιός φίλος του Repo, τον αναγνώρισε αμέσως. Τους είπε να “προσέξουν για κίνδυνο πυρκαγιάς στο αεροπλάνο”. Λίγο αργότερα πριν την απογείωση παρουσιάστηκε βλάβη και φωτιά στον ένα κινητήρα, και η πτήση ακυρώθηκε… Παρόμοιες μαρτυρίες έχουν γίνει κατά καιρούς. Η τελευταίες δυο, το 1990 (το βιβλίο που το διάβασα εκδόθηκε το ’91) οι οποίες περιγράφουν εμφάνιση του Repo σαν μηχανικό, και περίεργους θορύβους από τον θάλαμο κάτω από το πιλοτήριο (εκεί όπου είχε μπει ο Repo λίγο πριν συντρίβει το αεροσκάφος του). Τέλος, ένα χρόνο μετά το θάνατο του Repo, ένας κυβερνήτης L-1011 ισχυρίζεται ότι του εμφανίστηκε τη στιγμή που το σκάφος πέρναγε μέσα από ισχυρή καταιγίδα, και του είπε: “μην ανησυχείς… δεν θα υπάρξουν άλλες πτώσεις L-1011… δεν θα επιτρέψουμε να συμβεί”. Ο John Spencer έκανε πρόσφατα έρευνες και επιβεβαίωσε πως από εκείνη την ημέρα του δυστυχήματος, το 1972, δεν υπήρξε άλλο ατύχημα στο συγκεκριμένο μοντέλο αεροσκάφους…
Πρέπει να αναφέρω ότι πριν την συντριβή ο Repo είχε κατέβει σε ένα μικρό θάλαμο (hellhole τον ονόμαζαν), ακριβώς κάτω από την καμπίνα, προκειμένου να ελέγξει γιατί το αεροσκάφος έχανε ύψος. Από εκείνη την ημέρα και έπειτα, πολλές μαρτυρίες αναφέρουν τους δυο αυτούς πιλότους, να εμφανίζονται πάντα στο συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Ενώ ένα L-1011 ήταν έτοιμο για απογείωση, και ο μηχανικός πτήσης ολοκλήρωνε τον καθιερωμένο έλεγχο,ακούστηκε η φωνή του Repo: “δεν χρειάζεται να κάνεις δεύτερο έλεγχο, τον έχω κάνει εγώ”. Να σημειωθεί ότι το πλήθος των μαρτυριών προέρχεται από άτομα σε εξαιρετικά καίριες θέσεις – πιλότους, αξιωματικούς, ακόμα και από τον ίδιο τον αντιπρόεδρο των Ανατολικών Αερογραμμών ο όποιος μάλιστα πέρασε πάνω από μίση ώρα μιλώντας με τον Loft, νομίζοντας αρχικά ότι ήταν ο δικός του κυβερνήτης! Μια άλλη περίπτωση ο Loft εμφανίστηκε μέσα στο αεροσκάφος μπροστά σε δεκάδες επιβάτες, προκαλώντας τέτοιο πανικό, ώστε η πτήση ακυρώθηκε… λίγο αργότερα πολλοί αναγνώρισαν τον Loft από φωτογραφίες. Αποδείχτηκε βλάβη στα υδραυλικά συστήματα του αεροσκάφους, που ίσως να είχε αποβεί μοιραία στους επιβάτες… άμα η πτήση αυτή γινόταν… Άλλη φορά μια αεροσυνοδός είδε το πρόσωπο του Repo σε ένα φούρνο της μικρής κουζίνας του αεροπλάνου. Κάλεσε τον μηχανικό, ο οποίος παλιός φίλος του Repo, τον αναγνώρισε αμέσως. Τους είπε να “προσέξουν για κίνδυνο πυρκαγιάς στο αεροπλάνο”. Λίγο αργότερα πριν την απογείωση παρουσιάστηκε βλάβη και φωτιά στον ένα κινητήρα, και η πτήση ακυρώθηκε… Παρόμοιες μαρτυρίες έχουν γίνει κατά καιρούς. Η τελευταίες δυο, το 1990 (το βιβλίο που το διάβασα εκδόθηκε το ’91) οι οποίες περιγράφουν εμφάνιση του Repo σαν μηχανικό, και περίεργους θορύβους από τον θάλαμο κάτω από το πιλοτήριο (εκεί όπου είχε μπει ο Repo λίγο πριν συντρίβει το αεροσκάφος του). Τέλος, ένα χρόνο μετά το θάνατο του Repo, ένας κυβερνήτης L-1011 ισχυρίζεται ότι του εμφανίστηκε τη στιγμή που το σκάφος πέρναγε μέσα από ισχυρή καταιγίδα, και του είπε: “μην ανησυχείς… δεν θα υπάρξουν άλλες πτώσεις L-1011… δεν θα επιτρέψουμε να συμβεί”. Ο John Spencer έκανε πρόσφατα έρευνες και επιβεβαίωσε πως από εκείνη την ημέρα του δυστυχήματος, το 1972, δεν υπήρξε άλλο ατύχημα στο συγκεκριμένο μοντέλο αεροσκάφους…
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Κάνε το δικό σου σχόλιο εδώ