Μαρία Μπεκατώρου: Μου έκαναν καλό οι “Ράδιο Αρβύλα”

Στη σάτιρα που δέχεται από τον Αντώνη Κανάκη και την παρέα του στο “Ράδιο Αρβύλα” αναφέρθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Μαρία Μπεκατώρου.
Η παρουσιάστρια του Τηλεάστυ υπογράμμισε πως όχι μόνο δεν την έχει ενοχλήσει η σάτιρα των “Ράδιο Αρβύλα”, αλλά αντίθετα της έχει κάνει και καλό.
Ποτέ κανείς δεν µε έχει προσβάλει. Ηταν αξιοπρεπέστατη η σάτιρα και εγώ άλλωστε είµαι άνθρωπος που έχω χιούµορ και αυτοσαρκάζοµαι. Πολλές φορές δεν αντιλαμβάνεσαι τι έχεις κάνει όταν είσαι στον αέρα και βλέποντάς τα µετά καταλαβαίνεις πόσο αστεία είναι. Εµένα αυτοί οι άνθρωποι µου έκαναν καλό”, σχολίασε και συνέχισε απαντώντας στο αν πιστεύει πως ξεπέρσαν κάποια όρια: “Όχι, δεν το πιστεύω. Από µικρή ήθελα να κάνω τον κόσµο να γελάει, να λέω αστεία και να σπάµε πλάκα».

 Πηγή athensbars.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το δικό σου σχόλιο εδώ