Ατάκες του Φατσέα !

Πρωταγωνιστής στο πετυχημένο καφέ της χαράς, ο λατρεμένος καφετζής του χωριού Βαγγέλης Φατσέας και οι αξέχαστες ατάκες του!

Μερικά μόνο απο όλα τα μαργαριτάρια που ξεστόμισε είναι τα εξής :.



Η Σταυρούλα εγκατέλειψε τη συζυγική μας αστεία

Έχω πολλά λεφτά, είμαι μεθυστάνας..

Οι φωνητικές μου πορδές

Έχω επενδύσει σε Ρέμους και Αμοιβάδες

Έχω την ικανότητα να παραβλέπω το μέλλον. Είμαι πόντιουμ

Τι τρέχει ρε Σταυρούλα? Σε βλέπω πολύ αναστατωθείσα

Μη με διακόπτεις, μη γίνεσαι διακόπτης

Ζω μια τραγηδία

Χρειάζομαι καλή ενέργεια. Κουνιαδάκι θέλω να ενεργηθείς

Θα κάνω ίδρυμα κοινοαφελές

Θα γίνω εθνικός ευεργέτης, όπως ο Λεωφόρος Συγγρός, ο Βαρβάκειος Αγοράς, ο Φρανκ

Ζάππας που έκανε το Ζάππειο

Μετά από αυτό, η περιτομή μου θα μπει στην πλατεία του χωριού.

-Αν πιστεύεις οτι η Σταυρούλα θα γίνει γυναίκα σου,εκτρέφεις φλούδες ελπίδες!

-Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε παιδί με εξωστοματικη γονιμοποιηση.

-Καθως περνούσαμε με τον Ζουμπούλια κώλος τυχαίως απο το δάσος…

-Πρώτος στο λίθο μπαλέτο.

-Όλοι έχουν τιμή..ουδείς άτιμος!

-Θα σε προφυλάξω.Θα είμαι ο προφυλακτήρας σου.

-Θα σε πετύχω στο λόξα πατρί.

-Έρως ανίκατε γάταν!

-Εγώ στο κέντρο θέλω να ‘μαι μουνίτης.

-Εκ βόθρων ψυχής.

-Σταυρούλα σε παρακαλώ!Γύρνα πίσω στην οικογενειακή μας παστιτσάδα!

-Συγγνώμη που διακόπτω.Δέ μ’αρέσει να γίνομαι διακοπτης.

-Ούτε στον αιώνα τον άτλαντα.

-Όπως είπε και ο Χριστός, εκτέλεσται.

-Πότε θα πάρουμε έναν μπάτμαν να ανοίγει την πόρτα?

- Σταυρούλα : Σύν Αθηνά και χείρα κίνει.

Φατσέας ; Πού την θυμήθηκες τώρα την χήρα?Ασε που δεν την έλεγαν και Αθηνά!

-Και σύ τέκνον Φρούτε?

- Φατσέας : Θα της πώ ένα παραμύθι που το ασχημόπαπο έγινε πλουσιόπαπο.

Σταυρούλα : Μα δεν έγινε πλουσιόπαπο,κύκνος έγινε.

Φατσέας : Όχι πλουσιόπαπο έγινε,ξέρω ΄γω τι λέω, γιατί όταν ήταν ασχημόπαπο ούτε να τον χέσουν ενώ τώρα που έγινε πλουσιόπαπο είναι όλα τα λεφτά!

-Μα αφού σου λέω σε έχω ερωτευτεί φόδρα!

-Επιστρέφω Δημήτριος!




ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ;ΚΑΝΕ LIKE

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το δικό σου σχόλιο εδώ