Ποιός διάσημος μπασκετμπολίστας αποκάλυψε ότι είναι gay;


Την αποκάλυψη πως είναι gay έκανε μέσω του Twitter!

Ο πρώην μπασκετμπολίστας του Ολυμπιακού έκανε αυτή τη δήλωση και πολλοί ήταν αυτοί που έλεγαν ότι δεν είναι του παίχτη ο λογαριασμός, ωστόσο όπως αποδείχθηκε το συγκεκριμένο username είναι του ίδιου του Γουέιφερ.

Φτάνει να δούμε αν είναι μία ακόμα από τις γνωστές φάρσες του πρώην «Ερυθρόλευκου» Βον Γουέιφερ. Αναλυτικά όσα έγραψε ο παίχτης της Κρεμόνας: «Απλά θέλω να είμαι gay, θέλω να είμαι ειλικρινείς μαζί σας... μου αρέσουν οι άντρες από τα 15 μου, μην μου θυμώσετε γιατί θέλω ακόμα να είμαστε φίλοι».



Γίνε και εσύ αντιπρόσωπος Avon-Κέρδισε χρήματα,ξεκίνησε σήμερα! Πατήστε εδώ 

 Δίαιτα Ντούνκαν,χάσε εύκολα και γρήγορα 10 κιλά Πατήστε εδώ

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το δικό σου σχόλιο εδώ