Συνεχόμενη επιτυχία για την Κρυσταλλία από τους OtherView..















Συνεχόμενη επιτυχία για την Κρυσταλλία από τους OtherView..

https://www.facebook.com/CrystaliaOtherViewFanClub










Η Κρυσταλλία η όμορφη και ταλαντούχα frontwoman του συγκροτήματος OtherView από ότι φαίνεται δεν σταματάει να 'τρελαίνει' κόσμο..

Το συγκρότημα αυτό τον καιρό έχει αρχίσει και πάλι τις live εμφανίσεις του σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας με τεράστια αλλά και συνεχόμενη επιτυχία διότι όπου και αν πάνε,ο κόσμος τους υποδέχεται σαν να ήταν η πρώτη φορά..

Η Κρυσταλλία όμως αυτό το Σάββατο είχε γενέθλια τα οποία γίνανε on stage με την τούρτα που είχαν κανονίσει οι θαυμαστές της να της πάνε!


Από ότι βλέπουμε οι φανατικοί θαυμαστές της μέρα με τη μέρα γίνονται όλα και περισσότεροι,βλέποντας και τον αριθμό στην Official σελίδας της στο Facebook που έχει φτάσει τα 24.500 άτομα και συνεχίζει :
https://www.facebook.com/CrystaliaOtherViewFanClub!
Αυτόν τον καιρό όπως προαναφέραμε είναι σε ένα mini tour καθώς ετοιμάζεται και το νέο album τους που θα κυκλοφορήσει σύντομα..

Επίσης διαβάσαμε και τη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Down Town και εδώ είναι μερικά πράγματα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν:


Προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση το ότι κράτησες το όνομά σου, πράγμα τόσο ασυνήθιστο σε μια δουλειά που όλοι θέλουν να δείχνουν μοδάτοι.

Είναι το όνομα της γιαγιάς μου, της μητέρας της μητέρας μου. Σε πολλούς κάνει εντύπωση αυτό το όνομα – ίσως επειδή είναι ιδιαίτερο και, όταν το πρωτοακούσεις, σου μένει στο αφτί. Όταν ήμουν μικρή δεν μου άρεσε πάρα πολύ, ακριβώς επειδή ήταν ξεχωριστό όνομα και δεν το καταλάβαινα. Μεγαλώνοντας όμως το συνήθισα. Έβλεπα και τις αντιδράσεις του κόσμου στο άκουσμα του ονόματός μου –ήταν πάντα καλές– κι έτσι το λάτρεψα. Τελικά, χαίρομαι που δεν έχω ένα κοινότoπο όνομα. Αλλά και το επίθετό μου είναι σπάνιο. Με λένε Ρήγα και όσοι το ακούν νομίζουν ότι το «Κρυσταλλία Ρήγα» είναι το καλλιτεχνικό μου.

Ήσουν το κλασικό κοριτσάκι;

Ήμουν το κλασικό αγοροκόριτσο! Έπαιζα ποδόσφαιρο και μπάσκετ στην αυλή του σχολείου, πήγαινα στα γήπεδα για να δω τον Ολυμπιακό, δεν δίσταζα να μπλεχτώ σε καβγάδες για να προστατεύσω τους φίλους μου, αλλά, όταν πήγαινα στο σπίτι μου, ασχολιόμουν με την τεράστια συλλογή από Barbie που είχα κι έγραφα με τις ώρες στο ημερολόγιό μου – πιο πολύ για γκομενικά θέματα και τις καψούρες μου. Έγραφα και για τσακωμούς με τις κολλητές μου, όμως οι περισσότερες σελίδες του ημερολογίου ήταν αφιερωμένες στα αγοράκια
.

Είσαι μια κοπέλα που με την εμφάνισή σου τραβάς τα βλέμματα. Σου αρέσει να προκαλείς;

Ναι, μου αρέσει να προκαλώ, όμως όχι στο επίπεδο που θα ξεφύγουν τα πράγματα και θα χάσω την αξιοπρέπειά μου. Γενικά μου αρέσουν οι αλλαγές στην εικόνα μου και τις τολμώ συχνά. Από παιδί, δηλαδή, όταν ακόμη φορούσαμε στολές στο σχολείο μας, πήγαινα σπίτι και εντελώς αντιδραστικά έβαζα τζιν, Αll Σtar, γκέτες και άλλα. Ένα στιλ που το υιοθέτησα πιο πολύ στο λύκειο. Αργότερα πειραματίστηκα με πιο θεατρικά ρούχα και στιλ.


Δίαιτα Ντούνκαν,χάσε εύκολα και γρήγορα 10 κιλά Πατήστε εδώ

1 σχόλια :

με πιο δικαίωμα αναδημοσιεύετε φωτογραφίες χωρίς την σχετική άδεια;

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το δικό σου σχόλιο εδώ