Ο άντρας με το μεγαλύτερο πέος στον κόσμο!!! photo

 Τον σταμάτησαν για έλεγχο
στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο..





Όλοι γνωρίζουν ότι δε μπορούν να οπλοφορούν μέσα στο αεροδρόμιο. Το ίδιο και ο Jonah Falcon, όμως οι αρχές στο διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο με το που τον αντίκρισαν τον θεώρησαν ύποπτο για οπλοφορία… καθώς κάτι «προεξείχε» στο παντελόνι του!

Προς έκπληξή τους ο 41χρονος δεν κουβαλούσε ούτε κάποιο όπλο, ούτε καμία βόμβα και διαπίστωσαν πως το… «θέμα» ήταν καθαρά… ανατομικό!

Ο Jonah Falcon από τη Νέα Υόρκη είναι ο άνθρωπος με το μεγαλύτερο πέος στον κόσμο… με μήκος 22,86 εκατοστά!

Σε μια αποκλειστική του συνέντευξη στην Huffington Post ο Falcon περιέγραψε τις δύσκολες και άβολες στιγμές που έζησε στο αεροδρόμιο.

«Ένας φύλακας με πλησίασε και με ρώτησε αν έχω κάτι μέσα στις τσέπες μου. Μου είπε ότι έβλεπε κάτι να προεξέχει και του απάντησα ότι ήταν το πέος μου. Με χτύπησε ελαφρά και άρχισε να μου κάνει σωματικό έλεγχο. Μου έριξαν και μια σκόνη επάνω στο παντελόνι μου, προφανώς για να ελέγξουν αν κουβαλάω εκρηκτικά. Ήταν διασκεδαστικό» είπε ο ίδιος.

Σε ηλικία 18 ετών ο Falcon κατάλαβε ότι είχε κάτι… ιδιαίτερο επάνω του. Το πέος του έφτανε σε μήκος τα 34,29 εκατοστά όταν ήταν σε στύση!

Από τότε που απέκτησε τον τίτλο του άντρα με το μεγαλύτερο πέος στον κόσμο τον προσέγγισαν αρκετές εταιρείες παραγωγής ταινιών πορνό, αλλά δε δέχτηκε ποτέ να συμμετάσχει.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το δικό σου σχόλιο εδώ