Στίχοι τραγουδιών για τρελό γέλιο!!!



Αθάνατοι στιχουργοί

1. Έλα να κάνουμε σεξ έλα να κάνουμε σεξ
η αγάπη μας θα γίνει ανοξείδωτο πυρέξ

2. Είχα καρδιά μεγάλη σαν υφήλιος
κι εσύ τη χώρισες σαν εμφύλιος.

3. Mωράκι μου μωράκι μου γλυκό μελιτζανάκι μου
όταν θα σμίξουμε τα δυό μας
δεν θα φορώ το μποξεράκι μου

4. Από τον πύργο της Βαβέλ έφυγα νύχτα με το ΚΤΕΛ.
Εσύ γιατί δεν ξέρω με κέρασες λικέρ
μα εμένα στην καρδιά μου δουλεύουν κομπρεσέρ.

5. Από τότε που γνώρισα εσένα
Θεέ μου έπαψα να'μαι παρθένα.

6. Σου στέλνω μήνυμα μ' ένα ταμ ταμ να μαγειρεύεις με βιτάμ
κι ήσουνα γόησσα κι έκανες μπαμ κι εγώ σε ψάχνω στο χαμάμ.

7. Φεύγω να πάω να βρω στο Μπανκόγκ
τον σύντροφό μου τον Κιγκ-Κογκ
μες στο μυαλό μου βαράνε τα γκόγκ μοιάζω με μπάλα του πιγκ-πογκ

8. Σε βρίσκω πολύ κύριο
αλλά περνάω κλιμακτίριο

9. Ούτε φως και γρίλια ανοίγεις...
δε με θέλεις εν ολίγοις

10. Τι πουρό τι καγκουρώ
τσέπες έχουν και τα δυό

11. Απόψε έχω περίοδο
μα έχω κι άλλη δίοδο.

12. Θέλω στο σώμα σου σαν μπω
να με χτυπάς με το σαμπώ.

13. Ο ήλιος καιει
καιει για μας τους gay.

14. Τα ματάκια σου με καιν
γιατί είσαι μανεκέν.

15. Φίλα με δεν έχω ΕΙΤΖ
το' πε κι ο γιατρός.

16. Μείνε μαζί μου έγγυος
είμαι πολύ φερέγγυος.

17. Αν είχανε φωνή οι γκαρσονιέρες
θα πέφταν σαν ξερόφυλλα οι βέρες

18. Μωρό μου είσαι όργιο
σαν τον Άγιο Γεώργιο

19. Τίνος είναι το μπουφάν μες στο σαλόνι
μήπως είναι του κουμπάρου του Αντώνη;;

20. Σκανδαλίζομαι μονάχη μου αγγίζομαι
με μια γραβάτα σου ερεθίζομαι.

21. Αν θέλεις να ανοίξουν της καρδούλας μου οι πόρτες
βγάλε όλα τα ρούχα σου κι έλα με τις μπότες.

22. Κάνε Γιάννη τη δουλειά σου
κι ύστερα θα' μαι πάλι δικιά σου.

23. Σκοτάδι πισσοσκόταδο μαύρο σκοτάδι πίσσα
σκοτάδι είσαι σκοτεινό σκοτοσκοτεινιασμένο
σκοτάδι κατασκότεινο και βράδυ βραδιασμένο.

24. Έλα στον παππού μωρό μου
έλα στον παππού
αυτός τα έχει όλα
και μην κοιτάς αλλού.

25. Το βράδυ θα έλθω να σε πάρω
γι' αυτό μη φας θα φάμε γλάρο.

26. Έρωτά μου τοκογλύφε
γλύφε το κορμί μου γλύφε.

27. Εγώ εδώ και εσύ εκείθε
αχ πως σε γουστάρω μύθε.

28. Φτού φτύνω αίμα
έγινα φυματικός για σένα.

29. Μου έστειλες ότι θα φύγεις να βρεις αλλού αγά
αγάπη μ΄έναν άλλο που να 'χει πιο μεγά
που να' χει πιο μεγάλη που να 'χει πιο μακριά
μεγάλη και φαρδιά να την έχει την καρδιά!
Βρε δεν πα να γα (δις)
να αγαπήθείς με άλλον
και σκασίλα μου μεγά.

30. Στον έρωτα κάναμε θαύματα
χωρίς καταθέσεις και εμβάσματα.

31. Από λάσπη κι από χώμα μας έπλασε ο Θεός
οικοδόμος οικοδόμος οικοδόμος θα τανε κι αυτός...

32. come with me για να τη βρεις
να γλεντησουμε together
η αναμνηση απ' τη Greece
θα σου μεινει για forever.

33. Αν σε ανακαλύψω
και με απατάς
πάρε ένα καράβι
στον Καναδά να πας.

34. Θα γυρίζω στο χωριό και θα κάνω γιούργια
στα κοψίδια τις γαρδούμπες και τα κοντοσούβλια.
Θα γυρίζω στο χωριό και στα κοκορέτσια
μανούλα μου λαχτάρησα του αρνιού την πέτσα...

35. Χωρίσαμε για μια μπουγάτσα
που σου' φερα να ζεσταθείς
κι εσύ για να μ'εκδικηθείς
την πέταξες απ' την ταράτσα...

36. Η μπουρνουζοπετσέτα η καλή
είναι τόσο απαλή
σαν την καρδιά ενός μαρουλιού
είσαι αγάπη τ' Απριλιού...

37. Είναι μύθος είναι μύθος
το δασύτριχό μου στήθος...

38. Ύποπτο το αίσθημά σου ύποπτο
πάντα ήθελες να το 'χεις δίπορτο...

39.πάνω που στρώθηκες να σου σερβίρω Λούτσο
μου βάζεις Καρπετόπουλο Πανούτσο.

40.Εχει απόψε ένα φεγγάρι
Σαν σπασμένο νύχι
Άλλο να στο λέω
Κι άλλο να σου τύχει.

41. Μου τη δίνει μου τη δίνει
ένα δίμετρο πιπίνι
μου τη δίνει μου τη δίνει
είναι λαύρα και καμίνι!!!

42. Σε είχα άχτι σε είχα άχτι
τώρα είσαι μόνο στάχτη
στο μεταλλικό κουτί
που έβαζες τα μπιγκουτί!!!

43. Ανεμογκάστρι ήτανε
τζάμπα οι ετοιμασίες
τζάμπα τα πήρανε οι γιατροί
τζάμπα κι οι εκκλησίες!

44. Με γραμμή ISDN
φωτογραφίες θα σου στέλνω
θα μου στέλνεις MP3
και εγώ θα αρρωσταίνω!

45. Τι την θέλεις την Φεράρι
όταν έχεις παλαμάρι;;;;;;

46. Τι της έχεις βρει;
Τι της εχεις βρει;
Μήπως είναι πιο καλή από μένα;
Μήπως έχει χαρίσματα κρυμμένα;

47. Τώρα οι άντρες οι σκληροί κι αισθηματίες
υπάρχουν μόνο στις ασπρόμαυρες ταινίες
Θέλω έναν άντρα 100%
Που πήγαν όλοι οι άντρες 100%?
Που'ντοι? Που'ντοι?
Να 'τοι να' τοι!

48. Φεύγω για Ντουμπάι
bye μωρό μου bye
φεύγω για Ντουμπάι
μαζί σου άλλο δεν πάει...

49. Πως τον παίρνεις
πως τον τρως
που 'ναι λίγος ο μισθός.

50. Θα σου κάνω το τραπέζι
Θα σου κάνω το κρεβάτι
κι όταν θα σου κάνω κόλπα
θα μας παίρνουνε και μάτι.

51. Εχω ένα πουλί
μέσα σ ένα κλουβί
έχω ένα πουλί
για σένα κελαηδεί.

52. Είπα φεύγω φεύγω φεύγω
να βρω άλλη γκόμενα
να'μαι εγώ καλά μωρό μου
και από πιπίνια να!

53. Το στεφάνι δεν μου πάει
όχι δεν παντρεύομαι
έχω γεννηθεί μωρό μου
για να καψουρεύομαι.

54. Δεν την αντεχω μαζι σου τη ζωη
θα σου φυγω παλιομπετατζη
Τη μπετονιερα μη κατηγορας
αυτη σου δινει για να φας..

55. Η γυναικα πρεπει να*χει εμπειριες
να μην εχει στον ερωτα αποριες
πρεπει να*χειοπως λενε περπατησει
μονο ετσι σπιτι θα κρατησει.

56. Στο 'χω πει χιλιες φορες
Πως μ'αρεσουν οι χοντρες
Οι χοντρες και οι παχουλες
Που 'χουνε αισθηματα και πολλα πιασιματα!

57. Απο μικρός απο μικρός φαινόμουνα
πως θα γινόμουν μάγκας
Απο μικρός φαινόμουνα πως θα γινόμουν μάγκας
Μα τελικά απ' την μαγκιά
απέχω παρασάγκας....

58. Πρωτε μου ανθρωπε
κ ερωτα μεγαλε
βαλε στα χειλη μου
την πυρκαγια σου βαλε.

59. Θα 'ρθω απόψε στους αρραβώνες σου
θα είμαι ένας απ' τους θαμώνες σου
Θα 'ρθω απόψε κι ας μη με κάλεσες
να δεις τα τραύματα που μου προκάλεσες.

60. Για να σε κάνω όμορφη να περπατάς με πόζα
δουλεύω δωδεκάωρο απάνω στη μπουλντόζα.

61. Σταμάτα να γκρινιάζεις να χαρείς
Να μου πετάς συσκευασίες μαργαρίνης
Έλα να ανάψουμε την πίπα της ειρήνης.

62. Εσένα σου χρειάζονται 80 βαγόνια ξύλο
να μάθεις για να φέρεσαι στον άνθρωπο σου λίγο.

63. Κάθε βράδυ στα φιλιά σου τα παθιάρικα
σαν τζούκ μπόξ τρώει η καρδιά μου τα δεκάρικα.

64. Μη μιλάς βγάλε το σκασμό
Είσαι ένα μελάτο αυγό
μην κοιτάς σαν την γαρίδα
μαζί σου προκοπή δεν είδα.

65. Κάθε βράδυ κόβω φλέβες
ξενυχτάω με φραπέδες
και ξηλώνω καναπέδες
για να κοιμηθώ. ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ;ΚΑΝΕ LIKE

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το δικό σου σχόλιο εδώ